Algemeen
Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen SkinSmile en de cliënt waarop SkinSmile deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
1 Persoonsgegevens en Privacy
1.1 De cliënt voorziet SkinSmile voorafgaande aan de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan SkinSmile aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandeling.
1.2 SkinSmile neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op in het geautomatiseerde klantenbestand
1.3 SkinSmile is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de intake en/of behandeling.
2. Afspraken
2.1 Bij verhindering dient de cliënt uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak melding te maken aan SkinSmile
2.2 Bij het niet tijdig nakomen van deze voorwaarde, zal SkinSmile 50% van de kosten van de afgesproken behandeling rekenen.
2.3 Bij afwezigheid op de afgesproken tijd voor de afgesproken behandeling, zonder afmelding, zal SkinSmile 25% van de kosten voor de afgesproken behandeling voor de gereserveerde tijd rekenen.
2.4 Indien de cliënt meer dan 15 minuten later dan de afgesproken tijd komt, mag SkinSmile de afspraak annuleren en/of 25% van de kosten voor de afgesproken behandeling in rekening brengen.
2.5 SkinSmile dient bij verhindering voor een afspraak uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak melding te maken aan de cliënt.
3. Betaling
3.1 SkinSmile heeft een duidelijk en correct overzicht van kosten en tarieven op de website en in de salon.
3.2 Voor de vermelde prijzen geldt dat ze inclusief BTW zijn.
3.3 Voor aanbiedingen geldt geldigheid voor de aangegeven looptijd of zolang de voorraad strekt.
3.4 Bij SkinSmile dient de cliënt na afloop van de behandeling de betaling voor de behandeling contant of middels internetbankieren te voltooien. Indien gebruik gemaakt wordt van een voorafgaand gekocht pakket, dan vindt de betaling plaats voordat de behandeling gegeven wordt.
3.5 Mocht de betaling niet ter plekke lukken, dient de betaling voltooid te worden binnen veertien dagen na de factuurdatum op het door SkinSmile aangegeven bankrekeningnummer. Uiteraard gebeurt dit enkel met hoge uitzondering.
3.6 Indien de cliënt , na het verstrijken van de gestelde betalingstermijn, het verschuldigde bedrag nog niet heeft betaald. Is de cliënt verplicht om aan SkinSmile alle buitengerechtelijke en gerechtelijke kosten te vergoeden.
4. Aansprakelijkheid
4.1 SkinSmile stelt zich niet aansprakelijk voor opgelopen letsel, ongeval of zoekgeraakte voorwerpen in welke vorm dan ook. De cliënt is louter zelf verantwoordelijk voor persoonlijke ongevallen en het behoeden van zijn persoonlijke bezittingen. Daarbij is ook de cliënt louter zelf verantwoordelijk voor het verstrekken van juiste informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden en vrijetijdsbesteding.
4.2 In geval van opzet of duidelijke schuld van SkinSmile is dit artikel niet van toepassing.
5. Beschadiging en Diefstal
5.1 SkinSmile is gerechtigd om schadevergoeding te eisen van de cliënt indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt. Van diefstal wordt uiteraard melding gemaakt bij de politie.
6. Klachten
6.1 Mocht u als cliënt een gegronde klacht hebben over een behandeling of product, dient u de klacht zo spoedig mogelijk en uiterlijk 7 dagen na de ontvangen behandeling te melden bij de eigenaresse van SkinSmile.
6.2 Mocht de klacht correct gemotiveerd worden, zal SkinSmile de behandeling opnieuw verrichten. Tenzij de cliënt dit niet wenst.
6.3 Mocht SkinSmile geen overeenstemming bereiken met de cliënt zal er een derde partij/mediator ingeschakeld worden.